Τρόποι χρέωσης, αποστολής & επιστροφές

Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε κατά την περιήγηση σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ορισμένα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας προς το παρόν δεν διατίθενται προς πώληση, μέσω της ιστοσελίδας μας, και για το λόγο αυτό σας προτρέπουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας προκειμένου να πραγματοποιηθεί σχετική συναλλαγή απευθείας από τα γραφεία ή τα καταστήματα της εταιρείας μας με την ένδειξη «καλέστε για τιμή». Στα προϊόντα, στα οποία αναγράφεται τιμή είναι δυνατό να πραγματοποιήσετε τη συναλλαγή σας απευθείας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μας. Συγκεκριμένα επιλέγοντας το προϊόν, που σας ενδιαφέρει και την ένδειξη «προσθήκη στο καλάθι» αυτό καταχωρείται ως υποψήφιο προς αγορά στο καλάθι σας. Μπορείτε να προσθέσετε στο καλάθι σας επιπλέον προϊόντα επιλέγοντας την ένδειξη «συνέχεια αγορών» ενώ επιλέγοντας την ένδειξη «καλάθι», μπορείτε να ελέγξετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει κατά είδος, ποσότητα και τιμή, ενώ προς διευκόλυνσή σας εκτίθεται και το συνολικό κόστος αγοράς των προϊόντων που επιλέξατε. Έπειτα, επιλέγοντας την ένδειξη «ταμείο» μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά σας.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προς διευκόλυνσή σας παρέχεται η δυνατότητα διαφόρων τρόπων πληρωμής:

Α. Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα με χρήση της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας σας. Το προηγμένο σύστημα πραγματοποίησης συναλλαγών του καταστήματός μας δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και όχι American Express, Diners κλπ. Για την πραγματοποίηση των συναλλαγών σας λαμβάνονται όλα τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας. Μάλιστα, για περαιτέρω ασφάλεια των συναλλαγών, η Εταιρεία, δεν αποθηκεύει αυτόματα τα καταχωρημένα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας με την οποία γίνεται η αγορά για μελλοντική χρήση, επομένως ο χρήστης/μέλος πρέπει να επανεισάγει τα στοιχεία κάθε φορά που για οποιοδήποτε λόγο δεν ολοκληρωθεί η αγορά ή επιθυμεί σε μεταγενέστερο χρόνο να προχωρήσει σε νέα.

Με την εισαγωγή των απαιτούμενων στοιχείων πιστωτικής κάρτας, ο χρήστης/μέλος δηλώνει, ρητώς, ότι είναι νόμιμος κάτοχος και έχει το νόμιμο δικαίωμα χρήσης της πιστωτικής κάρτας και ως εκ τούτου η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη νόμιμης χρήσης πιστωτικών καρτών. Οι συναλλαγές με πιστωτική κάρτα θα διεκπεραιώνονται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, αποκλειστικά με τη χρήση των υπηρεσιών του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών με τον οποίο είναι συμβεβλημένη η Εταιρεία και ως εκ τούτου η τελευταία δεν ευθύνεται για την πραγματοποίηση ή μη χρεώσεων ή δεσμεύσεων ποσών με πιστωτική κάρτα σε περίπτωση υπαιτιότητας του παρόχου Επεξεργασίας Διαδικτυακών Πληρωμών ή του παρόχου Διαδικτυακών Υπηρεσιών (Internet Service Provider ή ISP).

Ρητά δηλώνεται, ότι σε περίπτωση κλοπής, απώλειας ή χρήσης εν αγνοίας σας της πιστωτικής κάρτας από τρίτο πρόσωπο δε συντρέχει οπουδήποτε ευθύνη αστική ή ποινική στο πρόσωπο της Εταιρείας για συναλλαγές που θα λάβουν χώρα μέσω της ιστοσελίδας μας. Προς προστασία δική σας, όμως, και προς αποφυγή παρόμοιων περιστατικών Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.

Σε περίπτωση, που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Επίσης κατά την παράδοση θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με τη πιστωτική κάρτα και τη ταυτότητα του.
 Κατά τα λοιπά για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας, τα στοιχεία σας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας.

Σε περίπτωση που παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής με δόσεις, θα σας δίδεται σχετική επιλογή, ενώ ταυτόχρονα θα ενημερώνεστε για το άτοκο ή μη των δόσεων, τον μέγιστο αριθμό δόσεων που μπορείτε να επιλέξετε, το ποσό της κάθε δόσης και το συνολικό ποσό χρέωσης.

Β. Πληρωμή μέσω PayPal

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογαριασμό σας στο Paypal για να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Για να γίνει αυτό όταν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα πρέπει να επιλέξετε την πληρωμή μέσω PayPal για να οδηγηθείτε στο online ασφαλές σύστημα συναλλαγών της PayPal. Η διαδικασία πληρωμής μέσω PayPal είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και συνήθως ολοκληρώνεται εντός λίγων λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας καμιά προσωπική ή τραπεζική πληροφορία δεν αποθηκεύεται στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.

Γ. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή)

Από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα παρέχεται η δυνατότητα παράδοσης της παραγγελίας στο χώρο σας με ταυτόχρονη εξόφληση στο εξουσιοδοτημένο από την εταιρεία μας πρόσωπο. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται για όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα στο χώρο σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, ούτως ώστε να ενημερωθείτε για τις διαδικαστικές λεπτομέρειες παραλαβής των παραγγελθέντων προϊόντων και το ενδεχόμενα απαιτούμενο, για την εκτέλεση της παραγγελίας, ποσό προκαταβολής. και πάντα κατόπιν σχετικής συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
 Σας ενημερώνουμε, ότι, σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 03.01.2012 παραστατικά αξίας άνω των 1.500€ προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 3.000€ προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:
• Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
• Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Δ. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Σας παρέχετε η δυνατότητα να προεξοφλήστε την παραγγελία σας με κατάθεση στο λογαριασμό της εταιρείας μας:

ALPHA BANK IBAN: GR3601401350135002002005731

PIRAEUS BANK IBAN: GR4301710400006040040030038

NATIONAL BANK IBAN: GR5501100890000008947036342

ONOMA KATOXOY: AGROZA ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΕ

Αφού πραγματοποιήσετε την κατάθεση αποστέλλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο email payments@plantit.gr. Κατόπιν της λήψης του σχετικού αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.

Ε. Παραλαβή και πληρωμή στα γραφεία της εταιρείας μας

Αν επιλέξετε ως τρόπο πραγματοποίησης της συναλλαγής σας την παραλαβή από τα γραφεία της εταιρείας μας τα προϊόντα της επιλογής σας θα βρίσκονται δεσμευμένα στο όνομά σας και άμεσα διαθέσιμα για χρονικό διάστημα 48 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Τα προϊόντα θα παραλαμβάνονται από εσάς και κατά τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας μας (08:00-15:00) και θα εξοφλούνται στο ταμείο αυτής, με τον τρόπο που θα επιλέξετε (μετρητά, πιστωτική κάρτα, κλπ)

Α. Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Κατόπιν της καταχώρησης της παραγγελία σας, εμφανίζεται μήνυμα επιβεβαίωσης επιτυχίας παραλαβής της παραγγελίας και σας αποστέλλεται σχετικό ενημερωτικό e-mail, όπου αναγράφονται ενδεικτικά: ημερομηνία και κατάσταση παραγγελίας, αγορασθέντα προϊόντα κατά είδος, ποσότητα, κόστος, έξοδα αποστολής και συσκευασίας κλπ.

Β. Έξοδα αποστολής

Τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεται ο πελάτης/αγοραστής. Ο υπολογισμός των εξόδων αποστολής γίνεται αυτόματα, ανάλογα με το βάρος, την ποσότητα, την αξία των προϊόντων και εμφανίζεται στο μήνυμα επιβεβαίωσης επιτυχίας ολοκλήρωσης της διαδικασίας. Σε ορισμένες περιπτώσεις και πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα παρέχεται από την εταιρεία μας δωρεάν το κόστος παραλαβής των αγορασθέντων προϊόντων, ανάλογα με το είδος της παραγγελίας.

Ο χρόνος παράδοσης των αγορασθέντων προϊόντων θα έχει ως εξής:

Για την Αττική εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ολοκλήρωση της επεξεργασιας της παραγγελίας απο μερους μας και την αποστολη της.

Για την υπόλοιπη Ελλάδα εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ολοκλήρωση της επεξεργασίας της παραγγελίας από μέρους μας και την αποστολή της.

Οι παραδόσεις θα πραγματοποιούνται κατά τις εργάσιμες ημέρες από 09:00 έως 16:00.

Σε περίπτωση, κατά την οποία επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας νωρίτερα από τους ως άνω χρόνους ή με μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, μπορούμε να σας την αποστείλουμε με επιπλέον ή αποκλειστικά δική σας χρέωση, κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Οι ανωτέρω προβλεπόμενες προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Γ. Παραλαβή παραγγελίας

Η παραλαβή γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία, ως παραλήπτη, με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή του διαβατηρίου του ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σε περίπτωση αγοράς μέσω πιστωτική κάρτας η παραλαβή θα πραγματοποιείται με την ταυτόχρονη επίδειξη από το νομιμοποιούμενο πρόσωπο (πέραν των ανωτέρω) και της πιστωτικής κάρτας, με την οποία πραγματοποιήθηκε η συναλλαγή.

Η εταιρεία δύναται να τροποποιεί τους ανωτέρω τρόπους χρέωσης και αποστολής των προϊόντων κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση. Για τους λόγους αυτούς καλείστε για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας καθώς και να διαβάζετε τους παρόντες τρόπους χρέωσης και αποστολής ανά τακτά χρονικά διαστήματα προκειμένου να ενημερώνεστε για τις ενδεχόμενες αλλαγές και τροποποιήσεις.

3.1 Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντων (Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013)

Δικαιούσθε να επιστρέψετε εύκολα τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά αλλάξατε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Μπορείτε να παραδώσετε τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημά μας ή να τα αποστείλετε με δικά σας έξοδα σε στη διεύθυνση που θα βρείτε εδώ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες μπορείτε πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνείτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ:  2102203217 & 2109920182), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@plantit.gr).

Ειδικότερα, έχετε το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψετε προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρετε τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

Α. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν έχετε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα»), δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

Β. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και οφείλετε να επιστρέψετε το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

Γ. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

Δ. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρείας οδός: Αιτωλίας 2, 16341, Ηλιούπολη, Αττικής β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση support@plantit.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

Ε. Υποχρεούστε να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποιήσατε την υπαναχώρηση στο κατάστημά μας.

ΣΤ. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να σας αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσής σας μέσω πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και υμών. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από το κατάστημά μας.

Ζ. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης σε σας θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή σας.

Η. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν είχατε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Θ. Ευθύνεστε να αποζημιώσετε την εταιρεία, εάν κάνατε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με σας την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, οφείλετε να καταβάλετε ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για σας.

Ι. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο κατάστημα και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.

Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
 Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί,
 Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση σας, και με την εκ μέρους σας αναγνώριση ότι θα απωλέσετε το δικαίωμά σας υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την εταιρεία. 
Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση σας και την επιβεβαίωση εκ μέρους σας ότι χάνετε το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας


Η Υπαναχώρηση της παρούσας δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους. 
Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία μας ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο τηλ. 2102203217 & 2109920182 ή στο email support@plantit.gr. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από σας, η εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Cart

loader